tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er det noen som vet hva kjøpsloven sier om levetiden på en tv? Vår tv, riktignok en relativt billig en, er et og et halvt år, og har røket. Bør vi få reperasjon eller ny tv?
It's all about me Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Om det er 2 eller 5 år den minst skal vare vet jeg ikke. Men det er IALLFALL 2 år. Så dette skal dere få fikset ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå