Gå til innhold

Carena trillen er den bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salg på den nå på Barnas hus, ser bra ut men.. Hva er erfaringene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er ikke bra. Den er klumpete, stor sammenslått og ganske ekkel å trille. Kjøpte den til sånn senter-trille. Vel, solgte den og kjøpte en sånn paraplytrille til 149, og den er bedre i forhold til prisen, om du skjønner. Men den er helt OK, men stort sett har vi med den ordentlige vogna hans. Hadde heller lagt i pengene og kjøpt en av de litt mer avanserte paraplytrillene, med kalesje og nedfellbar rygg:)

Det er mitt råd til deg:)

Skrevet

Har ei slik ei selv, men som godzilla sier, så er den ekkel å trille, osv. Liker den ikke i det hele tatt jeg da (også "knirker" hjulene hele tiden, selv om de blir smurt).

Så jeg er veldig enig med godzilla, gå for ei annen vogn :o)

Skrevet

Har dobbelvognen og en gammel enkel som vi arvet av noen, som vi stående på hytta. Jeg er veldig godt fornøyd, eneste som er litt negativt er lufthjul, slik at de må pumpes opp innimellom eller pungterer. Men samme problem på Emmaljungavognen vi hadde også. Carenaen er enkel å få med seg, legge sammen, tar mindre plass en Emmaljunga.

Og de tre ungene som har brukt vogna vi har på hytta er godt fornøyd hvertfall. De kniver enda om hvem som får sitte i den.

Skrevet

Jeg har Carena Easy, og den er helt grei den. Best som sentertrille, men helt ok ute også. Så lenge det er ok underlag. Ikke brostein o.l.

Min har medfølgende kalesje, regn/vindtrekk"pose" i samme farge som resten av vogna, og ryggen kan legges omtrent helt ned. Mangler bare noen centimeter..... Når den legges sammen tar den ikke spesielt stor plass!!!!!!!

For lange turer, bruker jeg den "vanlige" vogna hennes. En Brio Kombi.....

Det er en forholdsvis dyr trille, så skal du bare bruke den til shopping o.l. kan du like godt kjøpe en billigere og enklere trille.

Skrevet

Jeg har Carena trille, ikke den med små, svingbare hjul, men den med litt større hjul. Jeg er veldig fornøyd med den. Synes den er grei å trille og grei for minsten å sitte og ligge i (har flat liggestilling). Den er kanskje litt stor sammenlagt, men det er ikke ett tema for meg, for jeg har stor bil som jeg bare triller rett inn i.:-)

Jeg har den i tillegg til en Simo trille som vi har i barnehagen til sovevogn. Den er jeg også strålende fornøyd med!

Skrevet

Hadde carena easy.

Den var helt forferdelig,på mange måter.Kvittet meg med den etter kort tid og kjøpte en maclaren techno xt trille.Dyrere,men gud såååå mye bedre

Skrevet

Carena = ræl! Omtrent alle vognene er bare billig skrot (faktisk er de egentlig ikke så billige i forhold til hva du får!) og er bare å styre unna..! Skal du ha paraplytrille, se på Titanium Baby (like billig som Carena, men verdener bedre!), Babydan, MacLaren eller Babytravel, myyye bedre vogner til ikke så ille priser.!

Skrevet

BabyDan ToGo er til samme pris og MYE bedre viss du leter etter ei lett å billig trille!

Skrevet

Er Carena lieback max trillen like dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...