Plutselig_gravid Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 De er kjempe god. Trodde de ikke hadde elefanten lengre jeg. Har sett etter dem. Hadde de til gutten min da han var 1 år. Han var alltid varm og tørr på bena:o)
Kamomille Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 elefanten lages desverre ikke lenger..... Det fikk iallefall vi beskjed om i fjor:(
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Har arvet dem.(Nesten ubrukte ellers hadde jeg ikke brukt de da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå