Gå til innhold

Føflekker...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har noe "erfaring" med føflekker?

Jeg har de siste to månedene fått flere nye føflekker, og dem er ikke slike som er jevne med huden, men heller slike som stikker ut...

Ganske irriterende da to av dem er kommet på kjønnsleppene... og en på det ene brystet..

 

Er dette farlig? Er det normalt å få nye føflekker i svangerskapet?!

Takker veldig veldig masse for svar, da jeg ikke føler meg komfertabel å snakke med legen om dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg vettsje om det e normalt, men eg og har fått mangen nye føflekker ein stooore på den eine puppen og to små øverst på magen..legen tok ein titt på di for meg di va goarta men ska fjene den på puppen etter svangerskapet..den e ekkel...usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både sist svangerskap og i dette har jeg fått mange sånne utstående føflekker. Spesielt på halsen, men også under armene, på puppene, og i lysken.

Sist fikk jeg fjernet de på halsen fordi babyen likte å klore på dem. Nå er "babyen" blitt 4 år og elsker fortsatt å pille på disse føflekkene. Kommer til å få dem fjernet igjen etter svangerskapet.

Vet ikke om det er normalt å få sånne. Men jeg har som sagt fått det i begge savngerskap, og ikke noen i mellomtiden. Sikkert noen hormoner eller noe som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også flere føflekker. Det samme skjedde i forrige svangerskap. Fikk da en stygg ekkel utstående på innsida låret. Blæh. Synes liksom den gikk tilbake etter forrige fødsel,for har ikke merka noe til den. Men nå er den tilbake for fullt. hater den,å skal fjerne den når jeg er ferdig med fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mange små "utvekster" ;). Ikke føflekkmørke, men litt mørkere enn huden ellers, og kjennes godt når jeg stryker over dem. Hadde håpet at de kom til å forsvinne etter svangerskapet, siden det er flere som har opplevd det samme høres det ikke slik ut. Mine sprer seg fint utover hele brystpartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...