Gå til innhold

3 TING JEG ER TAKKNEMLIG OG GLAD FOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å øke positivitetskontoen...og det skal jeg ved å velg tre ting jeg er glad for hver eneste dag. Kanskje noen vil slenge seg med...Da er det bare å suplere på listen. ;o)

#Jeg er takknemlig for mine deilige barn, som gjør meg glad hver eneste dag bare ved å være til.

#Jeg er takknemlig for det livet jeg har valgt, og glad for at jeg har resurser til å håndtere de utfordringer det byr på.

#Jeg er takknemlig for all kjærligheten jeg opplever. Og glad for å mulighetene denne kjærligheten gir meg til å bli kjent med andre mennesker og meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig takknemlig for

- ungene mine

- for mannen min

- og for at jeg stort sett er blid, og lystig betont

Skrevet

De tre tingene du har nevnt er jeg også takknemelig for, samt:

#Jeg er så glad for mine gode venner og familie.

# Jeg er så takknemelig over min jobb og mine arbeidskamrater.

# Jeg er veldig gla for minibussen, som frakter meg forbi kø til oslo hver dag, så jeg både rekker å levere i barnehagen samt komme sån ca tids nok til jobben.

Skrevet

Så hyggelig innlegg! Minner meg om min mors bestevenninne - en fargerik og strålende dame. Hennes livsmotto er "vi har mye å være glade for". Prøver også å tenke på det hver dag. Noen ganger går det helt av seg selv. Andre ganger ikke helt. Sist jeg var litt molefonken for et eller annet, skrev jeg en liste med alle de tingene jeg hadde å være glad for her i livet. Listen ble veldig lang. Den har jeg med meg hver dag, en slitt lefse i vesken.

Skrevet

Jeg er takknemlig for at jeg har fått leve i akkurat min familie og bringe med meg alt jeg har lært til mine egne barn:-)

Jeg er takknemlig for barna mine og alt de lærer meg som menneske:-)

Jeg er takknemlig for sambo som er verdens godeste menneske:-)

Og så er jeg takknemlig for masse mer, jobben min som dukket opp da jeg minst ante det, permisjonen som varte akkurat så lenge som den skulle, hjemmet mitt som jeg storkoser meg i, alle tenåringene jeg får lov å gi kjærligheten min til og dele både glade og triste ting med, nære venner som ser meg og forstår hva jeg trenger når jeg trenger det:-)

Skrevet

- Jeg er glad for at jeg har fått to flotte perfekte barn og for at nummer tre vokser inni meg og alt ser bra ut.

- Jeg er glad for yrkesveien jeg har valgt, alle de flotte menneskene jeg treffer og for at noe av det jeg gjør hjelper andre.

- Jeg er glad for alle menneskene jeg er glad i for at de er glade i meg.

Og så er jeg glad for at du får meg til å tenke over hva jeg er glad for ;-)

Skrevet

# Jeg er glad for min familie, mine herlige barn, mannen og storfamilien.

# Jeg er glad for helsen vår, så lenge vi har den så har vi egentlig alt.

# Jeg er glad og takknemlig for at vi har muligheten til å gjøre noe med det vi ikke er like fornøyd med.

Legger til at jeg er glad og utrolig takknemlig for at jeg er så priviligert at jeg hele dagen er omringet av barn. Jeg elsker barn, de gir virkelig livet mening:)

Skrevet

Å, dette en en bra tråd :) Vanskelig å velge bare 3 ting....

- jeg er glad for at vi mot alle odds fikk lille herlige Karosnuppa

- jeg er glad for at Karopappa er glad i meg og hele storfamilien min

- jeg er glad for at det finnes musikk :)

Skrevet

Du er et utrolig flott menneske, Phantomet! Vet du det???

Glad i deg, jeg ;-)))))

Skrevet

Åh, jeg har så mye jeg er takknemlig for at det er vanskelig å velge.

Jeg er takknemlig for at jeg har fått 3 flotte barn som beriker livet mitt på en måte som jeg ikke trodde var mulig.

Jeg er takknemlig for at jeg er gift med en snill og god mann som alltid vil det beste for meg og barna.

Jeg er takknemlig for at jeg lever...Det har ikke alltid vært en selvfølge for meg...

Å være takknemlig eller å takke det er viktig! Det er da man føler at man er i nuet og kjenner på livet. Man blir lykkelig av å være takknemlig.

Skrevet

Fin tråd dette ja:-)

Jeg er glad for

- at jeg har fire flotte barn og for at mannen min er min beste venn og kjæreste

-at jeg har fått oppleve både godt og vondt og har vokst på det

- at jeg hver dag kan gi familien min det de trenger; kjærlighet, trygghet, mat og drikke, latter, gråt og vennskap.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...