Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har dem her, men junior på 10 mnd har ikke tid til å bli lest for.. Håper jeg får bruk for dem senere =)
camilla^ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 De blir lest ja, hvertfall mange av de. Jeg hadde mange slike små bøker en kjøpte i butikken (8x8cm kanskje) og de har hu eldste mi i en liten koffert nå. Det kjæreste hun har. Og der er min favorittbok også, som er rimelig tynnslitt nå. "her kommer Bamse" kan den utenat fra da jeg var liten.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jepp, blitt noen runder med mimring for min del ja. Mamma meldte meg inn i barnas bokklubb før jeg ble født, og har fått møker i båven utenom. Så det hender ofte at jeg og Guttongen diskuterer en sak eller ser noe på tv, så kommer jeg på at jeg har en bok om det feks. Så må jeg til å lete. Sist var det Pinoccio.
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Trodde jeg hadde flere bøker enn det jeg har... Så tittet litt rundt på nettet. Har dere sett den siden her før? www.prinserogprinsesser.no Jeg må ta en nærmere titt, men ser ut til at vi kan fylle på det vi mangler!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 ja, men irriterer meg litt over at de nye norske barna bøkene ikke får slippe til baren fordi jeg er på en nostalgi tripp.
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 hehe :-) Er vel sånn for mange av oss. Tør liksom ikke kjøpe de nye bøkene fordi vi ikke kjenner historiene og figurene. Liksom tryggest å holde seg til de bøkene man selv har lest. Merkelige greier..
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Er 'Gjett hvor glad jeg er i deg' en klassiker? Ser den er listet opp på den hjemmesiden, men kjenner ikke boken. Hadde dere den da dere var små?
*Rutletutt* Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Jepp - her går det i Albert Åberg og Den lille gretne Marihøna foreløpig - har mange bøker hos mamma og de som han skal få etterhvert:o)
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Den lille gretne Marihøna - den husker jeg ikke. Hvordan er den?
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Frøkna er litt for liten, men jeg ser frem til å hente frem bøker fra min egen barndom etterhvert. Gleder meg spes til Anne-Cath. Vestly bøkene. Selvom de kanskje er litt utdatert nå så synes jeg stemningen i disse bøkene er så herlig!
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Enig. Helt hærlige. Og er i grunnen oppdragende for både barn og voksen. Føler jeg ser barneverdenen i et litt annet perspektiv, når jeg leser i fra Anne-Cath. Vestlys bøker.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Litj tussen er litt for liten enda, men jeg stor gleder meg til han blir stor nok til at vi kan ha kosestunder i sofakroken med Astrid Lindgren sine bøker m flere. Har også en hel haug Bobsey barna bøker som jeg arvet fra min mor som han forhåpentligvis også får glede av. Sambo bruker å le av meg og si at min største sorg her i livet blir vel at litj tussen viser seg å ikke ha noen interesse for bøker.
lille meg.. Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 også kjempeglade i de gamle barnebøkene,lillemann erennå liten men etterhvert så...men har dessverre ikke så mange da mamma meldte første barnet inn i bokklubben,og søstern min mente da at alle bøkene da var hennes,selvom mamma mente at de skulledeles på alle 4 søskene...men har kikket rundt på f.eks fretex o.l og kjøpt opp en del av de "gode gamle"som jeg var spesielt glade i:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå