Gå til innhold

noen som har 100% bhgplass, men ikke bruker hele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i tvil om jeg skal takke ja til 100%, kommer ikke til å bruke hele plassen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har, men siden jeg er hjemme med lillesøster på 15 uker er storesøster hjemme 1-2 dager i uka. Men siden jeg liker å se an litt, vil jeg ikke binde oss til en fast fridag.

Skrevet

før jeg ble gravid med minst hadde vi 100% plass til størsta...hun brukte ikke hele plassen....men guuud hvor deilig å kunne bestemme selv hvilke dager hun kunne gå og ikke....

da jeg ble sykemeldt i graviditeten tok vi henne ut i 50% men for et stress....da var det jo så lite dager at enkelte ganger fikk hun bare en dag i uke pa. vi skulle gjøre andre ting vi måtte der å da på andre dagen den uka....

så vi fikk henne i 60%

men likevel jeg angra leeenge at vi ble så bundet til faste fridager....var myyye bedre å ha 100% plass å kunne styre det litt selv.

Skrevet

prisforskjellen er også bare 600kr i mnd, selv om jeg mister kontanstøtta i tillegg, da. Men jeg tenker hun skal være der 3 dager i uka. Men syns barnehagene det er ok at vi ikke bruker hele plassen,da?

Skrevet

Eldste hadde det, men han var hjemme en dag i uke da faren var hjemme med minsten. Her er det umulig å få noe annet enn 100%

Skrevet

Hei! Vi har 100% plass til lillemor, men tar fri ofte. Er hjemme med lillemann på 5 uker, og storebror har akk begyndt på skolen. Hadde 100% plass til størstemann før han startet på skolen, man han hadde fri 1-3 dager i uken for det. Greit å kunne se ting litt ann.

Skrevet

Tror ikke de bryr seg om det. Jeg har aldri hørt noe om det, husk bare å gi beskjed når hun ikke kommer.

Skrevet

Har 100% men bruker ikke hele hele tiden..

Det gir fleksibilitet siden papsen nå skal jobbe to dager i uka og ha permisjon de tre andre og etterhvert øke jobbingen.

Jeg er ikke frisk men noen uker er bedre enn andre og da har eldstegutten litt mer fri. De andre ukene har han det bedre med å være litt lenger i bhg.

Skrevet

Vi har.. Kommer ikke til å bruke 100% Er jo vi som bestemmer så lenge vi betaler for 100%

Skrevet

ja...hvor mye kommer dere t å bruke?

Skrevet

Har 100% plass, men jobber 80%. Og det synes jeg er kjempe deilig. Har nå fri på onsdagene, men har han likevel i bhg. Leverer han senere og henter han tidligere da. Får gjordt unna alle ting som må gjøres iløpet av uka på den dagen. Skal vi besøke noen har jeg han hjemme.

Kanskje vi har han hjemme noen dager når 2. mann kommer her.

Skrevet

har 100 %. noen hanger er hun der 4 ganger pr uke, noen ganger 2, noen ganger 1 og andre ganger ingen .

syntes det er godt med 100% plass slik at jeg kan justere det selv...

Skrevet

Vi har, men bruker ikke hele. Og de dagene hun er der, er hun korte dager :-) Men greit med valgfrihet!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har også full plass, men bruka ikke heile:) Prøva å ha ho der så ofte som mulig da:) Men greit å kunn bestæm sjøl når ho ska å ikke:)

Skrevet

Ja vi har det. Har studiedag en dag i uka, og da har jeg han hjemme med meg. + at han aldri er hele dager, pga. min og sambos arbeidstid, er han fra 4 - 6,5 timer daglig der:)

Vi søkte på 80 %, men fikk 100

Skrevet

Skulle ønske =0( bu hu =0(. Hadde jeg vært deg hadde jeg helt klart tatt hele plassen. Livssituasjoner forandrer seg. Deilig å ha valgmuligheter. Om du ikke vil ha den tar gjerne jeg den=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...