Phantom´ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Synes Hermine er et morsomt navn, men lurer på om det kanksje blir litt patetisk når vi allerede har en Herman fra før? Har enda et barn, og det har også H som første bokstav. Tenkte uansett på et H-navn til den nye babyen. Tenker litt sånn at hadde det vært tvillinger ville navnene blitt for like, men her blir det flere år i mellom. Noen synspunkter?
Mor til en stor og en liten Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Blir ikke det litt i meste laget? Hadde vært morsomt med to så like navn, men tror ikke det blir helt heldig i lengden........ Jeg hadde ikke villet satse på den kombinasjonen!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Smaken er som baken men det var ikke pent. Jeg har ikke sansen for att søsken skal ha "like" navn. Men det er dine unger. Masse lykke til med valget =0)
Athina' Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg synes vel også at det blir vel mye av det samme. Liker begge navnene hver for seg men ikke sammen... desverre :-)
annki83 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 syns igrunn det var litt søt jeg.. men veldig likt da.. men det er opp til deg. lykke til me navnevalg.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Synes det blir altfor likt ja.. Vi har selv lagt et favoritt jentanavn på hylla nå siden vi brukte et guttenavn som ligner veldig forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå