Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 hei! hvilket merke skal jeg be legen min om på recept neste gang jeg er hos han??? er siste legetimen min før fødsel så da tenkte jeg at jeg skulle be om en.. skal amme så mener å ha lest om noe minipiller man kunne bruke.. VIL IKKE BLI gravid igjen nå.. er såååå lei!!!!
Phantom´ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har brukt colundag (tror det skrives sånn) Det er minipiller. Brukt det mer eller mindre i 6 år, mellom svangerskap, og under amming. Legen din vet nok hva du bør bruke.
twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Fikk minipiller på 6 ukers kontrollen min. Tror jeg å fikk det hun over fikk, legen vet. Brukte det under amming, men stolte ikke helt på de så jeg brukte kondom i tillegg....
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 har sååå panikk for å bli gravid me en gang igjen, hadde ikke orket d men er ikke helt for abort heller når man i realiteten har mulighet å beholde barnet .. noe vi har.. så da vil eg heller forebygge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå