Trønderbærta Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Skal søke på jobb innen regnskap/administrasjon, dette er en jobb som jeg tror kan passe perfekt til meg, spesielt arbeidstiden. Tenkte jeg skulle dra dit med søknaden etterpå, men jeg vil skrive en bra søknad, som skiller seg ut. Vet ikke helt om jeg er kvalifisert, da jeg ikke har denne utdanningen, men det sto at kurs og opplæring vil bli gitt, så dermed må jeg jo i alle fall prøve...) Noen tips da??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har kanskje ingen gode tips, men skriv en søknad som skiller seg ut! Arket kan f.eks være i annen farge enn hvitt.. Og kanskje en liten figur på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå