Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Gleder meg allerede! Satte datoen i april, og har bestilt kjole, kirke og lokale. Wooohoo! NÅ gleder jeg meg skikkelig! (men i mellomtiden blir det fødsel og barseltid) ) Noen flere vordende bruder her inne?
1baby,og 1 spire Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Gratulerer så masse , så koselig. Masse å glede seg til da både bryllup og baby.Kan jo ikke bli bedre
pandabjørn Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 vi skal gifte oss 28 juni neste år, og før det så får vi ei lita tulle i nov, og dåp i mars/april og bryllup i juni....så det blir nok en travel vår for oss vordene bruder )
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ja, det er kjempe spennende Herlig tid i vente
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Vi har bryllupsdag om 2 dager vi, den 6. i rekken. Bryllup er stor stas, så du kan virkelig glede deg. Husk å få folk til å ta masse bilder, for dagen går så utrolig fort og man får så masse inntrykk, at man siler unna litt tror jeg. Dere ha masse fint å glede dere til med baby og hverandre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå