sjettejuli Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 får sannsynlig 100% plass i den bhg jeg ønsker, familiebhg rett over gata. men jeg skal ikke jobbe 100% og vil ikke at hun skal være der mer enn 3 dager i uka. Jeg jobber litt hjemme og litt på jobb, litt ulikt. Kan man takke ja, men ikke bruke hele?
trompetisten Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det kan du sikkert, bare du betaler for det. Men hvorfor ikke søke om 60% plass da (= 3 dager i uka)? Er jo urettferdig overfor de som ønsker seg barnehageplass da, når noen tar opp plassen, men ikke bruker den....
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vet ikke hvordan det er der du bor...men det går da ann her...Dattra mi går bare tre dager i uka....60% plass...
sjettejuli Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 ja, men får enten 50 eller 100, avhengig av hva de som jobber der mener, sa eier. SÅ hvis de da tilbyr 100, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.
Rut Bram Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 vi fikk tilbud om full plass til eldste vår, men ringte da barnehagen/styrer for å høre om vi kunne få redusert plass. Det fikk vi... siden økte vi til full plass igjen. Man kan også takke ja til full plass hvis det er eneste alternativ og bare bruke det man selv ønsker. Man MÅ jo ikke sende barnet i barnehagen hver dag - det er frivillig hvor lenge og hvilke dager... Eneste forskjellen er jo betalingen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå