Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Tror jaggu jeg skal ta meg en shoppingtur snart =)
Diva Muffin Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Er ikke shoppingtur obligatorisk når foreldrepengene har kommet inn? Jeg skal nok shoppe jeg også. Bodyer og et speil til klumpen, linsevæske og regnjakke til mammaen.
Lavendel*06*10* Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Fortsette å fryse , snart sove igjen , lage middag senere og shopping
Gjest irismor Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Sitter å venter på flisemannen som skal fikse hullet i taket på badet. Hater å vente på folk, så hvis han ikke kommer snart så blir jeg mannevond.
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 vi skal og på "shopping",skal og kjøpe oss en stooor koffert,som vi skal ha med oss til tyrkia. Så skal vi besøke bestefar og oldemor,som bor der hvor vi skal handle. Så skal vi male siste rest på huset...puh er lei nå.
Mille** Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg holder på å bake bløtkakebunn nå. Etterpå skal jeg på mørkloftet å finne fram høstklærne, og hvis jeg rekker skal jeg en tur på shopping også. Støvsugeren står å roper på meg i boden, men jeg prøver å ignorere den. ;o)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Har to unger som er forkjølet (eldste med feber), så her blir det nok å være inne. Kjedelig. Nå har begge sover i 1,5 time allerede =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå