kvirrevittt Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 hei! har ein liten krabat på 1 år som går i bhg. Det har jo begynt å bli litt kjøligere ute og tenkte derfor å gå til innkjøp av ullkle. Til no har eg 2 strikka genser og bukse, men kva meir treng eg? Og kor kaldt er det ute før dere begynner å bruke ullkle til dei små? Og til slutt, ser det er mange innlegg om vintersko/vinterdress og vil berre informere om at F&B har test om det i oktoberutgava
* Zoë * Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det kommer litt av på hvor tykke ullklærne er. Jeg ville ha ventet litt med de aller tykkeste ullklærne (type hjemmestrikket). Jeg bruker tynne ullklær allerede nå. Det er ca 7 grader ute når det er utetid i barnehagen. Storbror har på seg strømpebukse og janus regnbueull i barnehagen.
Ranveig R Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vi har brukt nattdrakter i ull i heile sommar (bortsett frå dei aller varmaste nettene), men bortsett frå det har vi akkurat no, dei siste dagane funne fram undertrøyer og stilongsar i ull. For meg så går vel grensa rundt 10 grader, alt etter som korleis véret forøvrig er. I dag er her sol, litt vind, tørt på bakken og 10 grader. Småen på 23 mnd har på seg ulltrøye, ullstilongs, bomullsbody, bukse, ulljakke (Janus Regnbueull), hue og joggesko. Synest det er veldig greitt å ha nokre strømpebukser/stilongsar og bodyar (eller undertrøyer) i ull utover hausten. Sparkjøp har rimeleg ulltøy (Tom&Trine) som eg har veldig god erfaring med. Og så er eg glad i Janus sin Regnbueull (tynn jakke/bukse og tynn dress).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå