Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Uff! Ny pc mac mye jeg ikke helt skjønner så annerledes enn andre pcer. Lurer på hvordan jeg skal slette hvilke nettsider jeg har vært inne på adresselinja. Funker ikke med den vanlige metoden
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Bare sånn til info: en mac er ikke en pc. En mac er en mac og en pc er en pc...... Prøv å last ned noe som heter crapcleanser, når du kjører det programmet raderes hele rullegardinen + hele historien.
Mmmmmmamman Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Joo!! En PC er jo en forkortelse for en personal computer, og det kan jo også macer være, hehe:) Sier PC hele tiden jeg om macen vår. Gubben var litt irritert i starten, men han måtte jo si seg enig i pc-argumentet mitt, så nå sier vi det begge:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 hehe..høres mer fancy ut å si mac..akkurat som folk som har porshe, ikke sier bilen,men porshen.. osv.. merkelig men sånn er det
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Pc (personal computer) er en betegnelse på et annet system enn hva mac er. Derfor kan man ikke bruke betegnelsen pc på en mac. Dere som har brukt begge deler, har kanskje merket at en pc er annerledes enn en mac?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Du finner noe som heter MacJanitor nede ved alle symbolene (langt til høyre), prøv den du :-) Og Mac er ingen PC ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Før du browser sidene du ikke ønsker skal vises har mac det geniale menypunktet "private browsing".. eller safari har det... slå det på, så blir ingenting registrert... og mac er ingen pc nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå