Charlo Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Lille mini her elsker å sitte i babybjørnen, han vil bare bli bært hele tiden. Men hvor lenge kan han egentlig sitte der? Har en ringslynge også, som har brukt masse, men noen ganger føles det litt lettere med babybjørnen, får ikke til å ha han med hodet opp i slynga, da ligger han alltid.... Bør jeg bytte til en mei tai kanskje??? Eller en babybeco? Veldig irriterende at alt dette selges bare på nettet, jeg vil så gjerne gå i en butikk og se, prøve og få litt råd.
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 I en meitai kan de hvertfall sitte lenger enn i en babybjørn. Gå på et bæretreff hvis det er det der du bor, så kan du få hjelp til å velge og prøve. Det står annonsert på www.tettinntil.no
MammantilKaja Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg liker også å se i butikker! Kjøpte elastisk sjal på Smokken i byen. Det er jo en kjede, så det er kansje en butikk der du bor også? Jeg brukte den helt fra starten og da lå hun inni. Nå som hun er 3mnd, knyter jeg sånn at armer og bein stikker ut og hun kan se litt. På tettinntil.com kan du se bilder av forskjellige bærestillinger og sånn. Superbehagelig;)
Forskeren Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Har brukt Moby wrap elastisk sjal masse til gutten min som nå er 12 uker. Brukt det nærmest daglig. Der "sitter" han med hodet opp, sover ofte også. Bruker det istedet for vogn hvis jeg shopper og har bil med. Lett å bare smette han innenfor, har sjalet knytt på meg på forhånd. Blir nok å kjøpe Mei Tai etterhvert. Har Ergo bæresele fra forrige gang, den ble masse brukt fra ca 6-7 mnd.
Charlo Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Takk for tips. Nå har jeg anstrengt meg litt ekstra og fikk fint til å ha ham med hodet opp i slynga. Hurra. Tror jeg skal kjøpe en ergo eller den andre som begynner på p... etter hvert. Er det noen som vet hva som er behageligst i lengden, mei tai eller ergo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå