Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Snulla er hjemme fra barnehagen andre dagen på rad pga diare...dessverre ser det ut som den bare blir værre!:-/ Jeg har selvsagt ikke fått sovet noe i natt (blir vel til sammen 4 timer med søvn det siste halvanna døgnet), og barnefar er syk han også så ingen avlastning å få. Takk og pris for at spira bestemte seg for å legge seg på tvert igjen, for da presser det ikke så mye på lungene mine og jeg får faktisk pusta nok til å fungere!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Slitsomt her også. To syke unger... Eldstemann forkjølet med feber. Minsten er bare snørrete og litt hoste. Myyye sutring uansett :-( God bedring til jenta di.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ja, snulla er snørrete hun også, og hun HATER man tørker vekk snørret...skriker faktisk høyere av det enn når vi strekker ut kneet henne! Men nå sover både hun og barnefar...jeg derimot får ikke sove!:-/ God bedring til dine også!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Blei faktisk ikke en så slitsom dag, men kl 21 så sovna jeg med engang jeg lukka øynene! Barnefar blei friskere så han tok med snulla til fysioterapeut. Da tok jeg en dusj, og presterte å strekke hofta, så blei sofaliggende fra kl 17 og utover!:-/ Heldigvis så er smerten vekk nå...uheldigvis har jeg vært våken i nesten 2 timer allerede så lider fremdeles av søvnmangel.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Vet forresten ikke åssen det går med diareen til snulla...barnefar var litt lenge borte med henne, og så sov hun da de kom hjem, og han bytta bleie da hun våkna, og jeg sovna før kveldsskiftet. Er ikke så mye diare hun har egentlig...hun bæsjer jo ikke om natta, så derfor er det værst om morgenene.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Får håpe det går over. Kan jo prøve med blåbærsaft. Det virker bindende på magen. Her er eldstemann frisk igjen (men må jo være hjemme i dag også), mens lillegutt fremdeles er forkjølet :-/ Han sover såå urolig når han er full av snørr og hoste (og dermed vekkes også jeg hver halvtime...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå