SOMMER :) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Det er mellom 5 og 10 grader. Og jeg sliter med hva jeg skal kle på minsten på 7 uker. Han ligger jo i vogna med dyne over seg. Hva skal jeg ha på av klær. Han har så lett for å bli varm så jeg kan jo ikke kle på for mye. Uff mye man skal bekymre seg for... :-) Hva har dere på deres??
Forskeren Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Her er faktisk litt under 5 grader... I vogna har jeg Røros-pledd i bunnen og dyne oppå. Gutten (12 uker) har body og stømpebukse og en sånn fleece-heldress (ikke veldig tykk) og tynn lue. Han har vært passe temperert de siste dagene.
jua 10.12.05 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Gutten på nesten 6 uker, hadde idag på seg body og joggedress(ca 4grader) Han ligger på lammeskinn og hadde teppe og vogntrekk over seg. Brukte hetten på joggedressen til lue, han var passe varm.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg har ei jente på 7 uker også. I dag var det 7-8 grader i dag tidlig da vi skulle ta en morgen trilletur. Tok på langermet body, joggedress, sokker og tynn lue. Ligger på lammeull med dyne over seg i bagvogn. Mer enn varm nok. Strømpebukse synes jeg blir litt for mye for de små da de ligger nede i vogna med dundyne over seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå