Gå til innhold

Andre som sliter med tung pust, sliten og småkvalme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt tappet for energi jeg.

Bare det å gå opp trappa tar jo knekken på meg, blir skikkelig tungpustet og føler det som jeg har løpt maraton x 2 !

Err en del kvalm også, noe som har kommet de siste ukene, trodde det kom fra starten av jeg men...

Jaja, da har jeg fått klagd litt, får vel få eldstemann i barnehagen tenker jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der...

føler med deg jeg... jeg har vært sånn siden dag 1. Og det har vært skikkelig tungt å gå gravid, men det er ikke noe å gjøre med det annet enn å slappe av, men nå er det snart slutt... heldigvis... jeg gleder meg til å bli ferdig:o)

Lykke til, håper det går over...

Skrevet

huff... har d helt likt! blir skikkelig tung i pusten bare av å prate vanlig... av å gå, legge meg ned .. ja i grunn alt! er lungene som ligger i press nå.. (hvertfall for meg .. er i uke 37) .... er tung i hodet og sliten i kroppen, føler meg som en okse og vil bare bli ferdig med hele graviditeten nå.... !!!!!! må få legge til at jeg også er blitt litt småsyk også.. så huff... klage klage... snufs... vil ikke være gravid lengre nå jeg...

Skrevet

jaaaaa.. slitsomt å komme seg igjennom dagene (og natta) men de to eldste er på skolen og de to minste er i b-hagen,så får hvilt meg litt nå da:))

Skrevet

Ja, akkurat slik har jeg hatt det nå siste uka, er i uke 33 nå. Phu, sitter å ser på senga som jeg skulle ha skiftet på..

Skrevet

Jepp skriver under her jeg. Blir sliten og tungpustet av å snu meg i senga føles det som. Og småkvalm stort sett hele tiden nå om dagene. Begynner å glede meg til å bli ferdig med graviditeten nå ja :)

Skrevet

Heisann.

Uff, nesten litt fælt å si det, men godt å høre at andre også har det slik.

Skal bli godt å bli ferdig og "få tilbake" kroppen sin.

Men, det hele er jo for en veldig god sak også da så :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...