1stor1liten =) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hei.. har ikke erfaring med den ennå, har kjøpt den inn til jenta vår ,men har bare hatt den på 1 gang. Men virka god å gå i og ha på. romslig og bevegelig. Dama i butikken sa det var høst/vinterdress, tynt fleecefor inni . kosta 399
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vi har den i blå, med stjerne på skulderen. Han brukte den i våres og skal bruke den i høst i bhg. Vi er veldig fornøyd med den. Ingen slitasje foreløpig. Og ha er snart 3 år så det er aktiv lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå