Gå til innhold

Hjelp! nettene er et mareritt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 1 mnd som er veldig urolig på kvelden/natta.Det begynner i 22/23 tida, skriker en del og er vanskelig å roe. Det betyr at jeg må holde meg i underetasjen til hun roer seg for natta i 1 tida. Mannen min legger seg i 23 tida...bye bye til sexliv i allefall når man ikke får lagt seg samtidig.Har en sønn på snart tre år som også sover i samme etasje som oss.Problemet er at veslejenta gjerne gråter litt når hun våkner for å få pupp, og så er hun plaget med luftsmerter(vanskelig å få henne til å rape) så da ligger hun og "presser" og lager høye gryntelyder. Da våkner mannen min som skal på jobb og storebror som skal i barnehage.Mannen min mener at jeg skal stå opp med veslejenta og gå ned i underetasjen når hun gråter,men da våkner hun jo bare enda mer opp. jeg mener jeg må få holde meg på soverommet slik at hun skjønner at det fortsatt er natt. Noen som har liknende problem og som har noen gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...