sara_salamander Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 gutten min på 13 mnd har hatt løs mage/diare i ei uke nå. Hadde feber forrige fredag, men gikk over i løpet av natten. Er i fin form, men i går var han litt vel kosete og litt slapp. Gikk på legevakten, men fikk ikke noe skikkelig svar der. Er i fin form i dag, men bleiene kommer.. Kan det være tenner mon tro? Men kan det vare så lenge som ei uke? Noen erfaringer?
trompetisten Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kan være tenner. Frøkna her i huset hadde løs mage (men ikke diarè) i minst en måned, og vips, kom en jeksel og magen ble normal igjen. Kan også være virus, matallergi eller noe annet også som gir diarè. Hvis han virker slapp over tid ville jeg forlangt en blodprøve hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå