Leona* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er det på tide å begynne med strømpebukse.....? Litt usikker når jeg sender barnet mitt i barnehagen. Også er det så dumt spørsmål.....
strekkmerketrollet Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 jeg hadde på jenta mi strømpebukse i dag... er så surt å kaldt. Er ikke et dumt spm i det hele tatt! Var usikker selv...er jo AUGUST liksom... Hun er 1,5år
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 brukt strømpebukse hele denne uka vi ...altså datteren
Reidis Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Var 10 g i morrest...fremdeles bare bukse her..for det blir 15-16 på dagen. Men synker det mye mer så må vi nok begynne med longs...
*Lenn* :-)) Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Her var det 2,7 grader i dag så selvsagt ble det strømpebukse Blir uansett ikke mer enn rundt 10-12 på dagen og det er ikke mye. Barna er jo mer ute enn oss også, og kan ofte sitte mye i ro på bakken. Utrolig synd det er så kaldt når det ikke har blitt ordentlig høst.....
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 10 grader om morningen her denne uka og 2 åringen har strømpebukse, 5 åringen har ikke (har med seg) Men er en litt vanskelig periode nå siden det plutselig kan bli varmt utover dagen - da går det jo heldigvis an for de voksne å kle av litt da...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Ja, her var det ikke mange gradene på morgenen så jeg tok på jeg. (altså ungene he he) Sa i fra i bhg. så de var klar over det så de kunne heller ta den av hvis det ble for varmt. Er jo ute å leker og de går jo ikke enda, så da kan det bli ganske kaldt.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Her var det 3-4 grader i morges og jeg sendte gutten i barnehagen med bomullsstillongs. Jeg sa han kunne ta den av utpå dagen da, når det blir varmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå