:)Elvira i magen :) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 blir dem trukket fra mine 54 uker ?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det er jo ikke DINE 54 uker i utgangpunktet da!
:)Elvira i magen :) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Så da er det slik at jeg får 48 uker + 5 uker ferie, så tar far de 6 ukene han har etter at jeg har begynt å jobbe ? Jeg skal ha ks,planlagt, blir det da sånn at permisjonen begynner den dagen ks er eller starter den 3 uker før som hos andre ? Noen som vet ?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Far kan ta permisjonen sin når som helst etter 6 uker etter fødsel. Det bestemmer dere selv..Men da må du gå ut i "ferie" fra permisjonen. Poenget er at NAV ikke utbetaler penger til dere begge. Vi har valgt at far skal gå ut i permisjon i juni forda får jeg feriepenger fra jobben min slik at vi begge har inntekt de 6 ukene. Så fortsetter jeg pemisjonen når han har tatt sine 6 uker
:)Elvira i magen :) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Så han kan ikke ta sine 6 uker samtidig som jeg er hjemme? Altså hvis vi skal reise bort i de 6 ukene han har, så må jeg ta ut ferie i de ukene ? ( Vi har to barn fra før, men han har aldri tidligere brukt de ukene sine......, nå SKAL han )
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Joda du kan godt være hjemme, men da utbetaler NAV bare penger til han ikke deg. Muligheten er jo at du kan jobbe litt i disse ukene. Ellers blir det bare penger til han ja.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Derfor er det lurt at far tar permisjonen sin når du f.eks venter feriepenger fra jobben
:)Elvira i magen :) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2007 Ok. Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå