mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Har cb bedre følsomhet eller kan spiren ha sluppet taket? Fikk en svaak cb-test i går ettermiddag, testet nå med billigtest og den var negativ, blir sprø av dette. Har på feelingen at den siste cb-testen går om ett par timer... er 4 dager til ikm... Stefaren min skulle kjøre meg på apoteket i går, først kveler han motoren så bilen hopper flere meter framover, så kjører han rett i en høy fortauskant så jeg blir kaste framover. Er livredd dette kan ha forårsaket tidlig abort. Men har ikke hatt noen blødning. Noen som kan svare? Blir veldig takknemlig for svar!!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 stol mere på cb enn på di billig testene....jeg tok cb 5 dager før ikm å fikk svaak positiv test å tok en billig å den var helg negativ...å jeg var gravid....er 19 fullgåtte uker i dag:)
mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk for svar! Tar en cb om ett par timer så håååper den blir positiv igjen.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Og resultatet ble??? Tror nok også jeg ville stolt mer på en CB
mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 kom en svaaak strek, men hadde lite tålmodighet, hadde drukket endel vann og testet etter bare 2 timer. Har vært å kjøpt nye cb nu, så skal prøve å drøye det til i morgen tidlig før jeg tar neste. Huff, må visst bare melde meg inn i rekken av testomane her...:-) Men er nervepirrende dette, hater denne usikkerheten!
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Kan vel gratulere da! Er vel slik at svak strek = gravid!
mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 takk, men tør ikke håpe før jeg får en litt kraftigere strek, er enda redd det ikke blir noe mer. Når har dere ikm da?
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 skjønner det da..hadde nok tenkt sånn selv og, men den blir nok kraftigere skal du se! Har ikm lørdag/søndag jeg da..testa i dag men var negativ..eller så kunne så vidt skimte noe, men ikke en strek..men "ett eller annet" var det der..men var nok bare synsbedrag..håpet som farga synet;)
mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2007 Høres ut som at du kan teste positivt snart da! Er jo enda noen dager til. Har du noen graviditettegn nå?
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 tja..litt i blant, men kan jo være psykisk..men kjenner litt mensmurringer i blant, men ikke stort.. Og litt mer utflod.. men ikke stort annet gitt.. Med nr 1 hadde jeg masse sterke menssmerter og svimmelhet og ømme brystvorter..så blir litt pessimistisk av den grunn men..Må vel bare smøre meg med tålmodighet til lørdag eller søndag eller i verste fall til neste uke...
mamma til 3:-) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2007 kan vel variere fra svangerskap til svangerskap, så er håp da. mensmurringene starta 2-3 dager etter el denne gangen på meg. Kan ikke huske at jeg kjente det sist jeg var gravid. Da starta det med kvalme og måtte tisse hele tiden, merket det 1uke før ikm. Gammel gutten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå