MammantilKaja Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg ammet i full offentlightet................ ... mitt eget barn haha.
Venter på bitteliten Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg sa til alle at jeg AMMET, mens jeg i virkeligheten ga barnet mme....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg ammet ikke, men gav mme. Men jeg pumpa meg, heiv mjølka og nøt de store hengebrøsta jeg fikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå