Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Trodde fullamming var prevensjon jeg og nå er jeg gravid!Kan ikke få ett barn til nå.Jaja blir abort da.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hvorfor spør du, når du har svaret greit. Ps. du er temmelig blåst hvis du trodde full amming var prevensjon...hehe
Diva Muffin Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 En bekjent av meg sa (da jeg var gravid) at det er de dumme som får barn.. Jeg begynner nesten å tro det er noe i det hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå