Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Etter over 3 mnd med ei lita jente som hylskreik hver gang vi kjørte bil har hun endelig funnet ut at hun synes det er ok å sitte i bilsetet igjen. I går kjørte vi flere småturer og hun var like blid og fornøyd. Sovnet til og med i setet. Plutselig ble mammaen en bedre sjåfør igjen:-) Og vi kan reise og besøke folk som bor litt mer enn 10 minutter unna. Og storesøster kan få lov til å sovne i fred når vi kjører.
bambi på isen Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Så bra!! Det er vel noe av det verste som finnes å prøve å konsentrere seg om kjøring når du har en hyyylende unge i baksetet!!
NessaS Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Så flott. Man blir ikke en god sjåfør når det sitter små i baksetet og hyler, nei. Been there, done that.
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Gruet meg hver dag til å kjøre i bhg.... Å trille er heller ikke noe gøy synes lille, men det går bedre med det også. Lurer på om jeg må begynne å ha litt vinkel på ryggen i vogna også, slik at hun kan følge litt mer med. Byr meg litt i mot siden hun er bare 15 uker.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Så herlig! Sånn har vi hatt det også, og det er så godt når det ordner seg..! Så man føler seg trygg på å kjøre bil også, for selv om barnet sitter trygt, så føles det ikke trygt når man selv blir forstyrret og stressa! :-)
NessaS Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hvis hun ligger på en pute eller noe sånt da? Så hun kommer høyere opp i vogna og kanskje ser litt mer. Høres ut som det er en nysgjerrig liten frøken du har fått. =)
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 Tror hun er lik mammaen sin..... Fryktelig nyskjerrig på alt som skjer rundt seg.
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2007 Uff ja, har vært tendser til at det har gått vel fort fordi jeg ville forteste mulig hjem og få ut jenta fra bilen. Ikke bra. Har heller blitt lite bilkjøring, kun det aller mest nødvendige.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Jepp, sånn er det her også foreløpig... Kjører tog om vi skal langt, og unngår bil så fremt vi kan, kjører mest buss eller sykler, men gleder meg til vi er over kneika igjen, og kan begynne å kjøre..! Reiser med tog hjem til Oslo i morgen, har kjøpt bil og skal kjøre alene oppover igjen med ungene, og jeg GRUER meg!!
NessaS Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Hehe. Det er sånn det skal være vet du ;-)
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2007 Noe må da barna "arve" fra meg også;-) De er nemlig veldig lik pappaen sin av utseende.
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2007 Skal du kjøre langt da? Jeg må antagelig ut på en 3 timers tur med ungene pga farmor har kreft og har begynt med cellegift. Vil gjerne hilse på henne på sykehuset.... Buss er ikke et alternativ her jeg bor, ettersom det er 1 km å gå til nærmeste holdeplass og bussen går aldri.
NessaS Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Småtten her i huset er også veldig lik pappan sin i utseende. Jeg lurer på om det er jeg som er moren jeg.. Hehe. Han har hvertfall arvet staheten min.
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. august 2007 Storesøster ligner mer på meg nå enn hun gjorde. Men lille er skremmende lik pappaen, får litt følelse av å amme han innimellom;-) Temperamentet og morgengrettenheten har iallefall store etter meg. Og pappaen gleder seg til å dele hus med to tenåringsjenter og meg.... Vi er enige om at innen den tid må vi ha to bad.
NessaS Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Hehe, minst to bad ja. Glad jeg har gutt, ikke fullt så ille i tenårene. For vi husker jo hvordan vi selv var. =) Jeg har en søster som er 17 mnd yngre enn meg, og det var ikke bare bare i tenårene. Vi hadde to bad, men jeg tror egentlig vi burde hatt ett til.
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2007 18 mnd mellom mine jenter.... Vi har to jenter hjemme også, men det er 3 år mellom oss og vi var forskjellige. Jeg sminket og dillet, hun sov så lenge hun kunne. Men jeg er grusomt morgengretten (iallefall kl fem om morgenen), uff hvis jentene blir like ille. Sambo lurte på når han skulle få sjangsen til å komme på badet (vi burde hatt to nå vi).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå