Gå til innhold

Drømmer og drømmer


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen
Skrevet

Er det flere enn meg som drømmer mye for tiden? Jeg har sånne "halv-mareritt" og drømmer ofte at datteren min blir utsatt for farer o.l og jeg må redde henne... Uff, våkner med hjertebank og lettere panikk :-/

 

Det er vel morsinstinktet som er i høygir, hehe... Hva med dere? Hva drømmer dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøymer mykje tull egentlig og til tider svært så detaljert. Men heldigvis har ikkje draumane mine vore ekle:)

Men eg og drøymer mykje meir som gravid enn elles.

Skrevet

Drømmer masse hver natt. Er vel fordi kroppen jobber kontinuerlig, og vi tenker masse på tiden fremover.

Det at du drømmer om datteren din er vel fordi du er redd for at det skal skje noe med henne, eller med bebisen i magen. Bare dine underbevisste tanker som kommer opp til overflaten når du sover.

Kan være artig å kjøpe seg en drømmetydningsbok hvis man har veldig klare sterke drømmer, noe av tolkningene har noe for seg. Jeg har ihvertfall hatt masse nytte av det, men jeg har alltid vært en "drømmer" som har gjennom hele livet hatt sterke drømmer. Har også drømt ting som har skjedd, og det er ikke bestandig like artig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...