Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 vi venter aller mest sannsynlig en liten prins (jippiii=) MEEEN jeg tør ikke stole på det 100% siden de sa feil kjønn sist. Har lyst å unne oss en nydelig blå vugge, men da må jeg være sikker på at det er en gutt. Men det er jo ganske sikkert hvis de sier gutt ikke sant?
Athina' Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg skal ha gutt og tvilet ikke for jeg han lå med føttene over hodet og viste seg stolt frem, og jeg fikk bilde av utstyret hans også :-) Hadde nok vært mer i tvil på jente ja.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 JM sa hun var ganske så sikker, hun mente hun sa "utstyret" hans...Jeg så ingenting.
annka-fødeklar Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 He he. Vet hvordan du har det. Jordmor har sagt at hun er helt sikker på at det er en gutt i magen min også. Vi har kjøp noen blå ting ja. Jeg har sagt at i verste fall så blir det en lyseblå jente=))
amy_de Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 De sier jo ofte at det er ganske sikkert ja... Men hvis det blir en jente så gjør det vel ingenting med en lyseblå vugge? Ha et søtt rosa sengetøy el i så blir den ganske feminin med en gang
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg lurte egentlig på om jeg skulle ta en 3D UL...kan de se det lett da?
Mamzen Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Det er ganske sikkert når de ser gutt ja! Jeg vet bare om 2 som har tatt feil kjønn, av sikkert 100 stk jeg vet om med unger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå