Gå til innhold

hikking

hagbarta.no 7-fødeklar!c

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjenner dere det mest når barnet hikker??

jeg er i uke 36 og barnet har enda ikke lakt seg til,noen ganger kjenner jeg det i siden,noen ganger helt øverst,noen ganger i bekkenet.er det hodet tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er brytkassen til barnet/ magen som rører seg da barnet hikker. Spurte en jordmor hvilken del av barnet som hikket, hun var ikke sikker, men mente det var brystet :)

Skrevet

Jeg har også kjent det flere steder sånn som du :-). Jeg leste her et sted at barnet hikker med hele kroppen, det spørs vel hvor det ligger nærmest ytre veggen av magen... ?

Skrevet

ja kanskje det :-) noen som med sikkerhet vet at hodet er festet og kjenner hikkingen best der nede?

Skrevet

Hei.. Her er hodet festet. er i uke 39+5. Jeg kjenner kun hikking nede på venstre side :) kjenner hikking nesten en gang om dagen og det er alltid nede på siden...

Skrevet

Hodet er hos meg godt festet og jeg kjenner hikkingen kun helt nederst i magen.

Skrevet

Så da kan vi kanskje konkludere at det i alle fall ikke er hodet som hikker????

Skrevet

Hodet er festet langt og langt nede. Kjenner hikkingen nede på venstre side jeg også, der vi hører fosterlyden hos babyen min. Så det er nok brystkassen. Men samtidig så sier jm at babyen ligger oppover på høyre side, og det er der magen "buler" ut også.. Merkelig..

Skrevet

Flere med erfaringer og dele????

Skrevet

Hodet er nede i bekkenet men ikke festet enda. Hikkingen er enten på høyre eller på venstre siden (mer på venstre) ca. 5 cm under der hvor navlen (min) sitter :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...