Gå til innhold

Hvor stor er/var 2-åringen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er 22 mnd, og stakk innom hs i går for morro skyld. Hun har strekt seg 5,5 cm på 3 mnd!! Nå er hun 88,5 cm og veier 11,4 kg. Vektkurven ift lengden har gått ned en prosentil, men det er ikke så rart når hun har strekt seg så mye. Noen tungvekter er hun imidlertid ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de vokser fort =)

Snuppa her var 13.3kg og 91 lang på 2 års kontrollen... Nå er ho 2 år og 9 mnd og veier 16 kg og er 96 lang =)

Skrevet

Småtten min var 96cm og 14,1kg på 2-årskontrollen (han var 2 år og 3 mndr)

Skrevet

Flere 2-åringer??

Skrevet

95 cm og 16,2 kg her. Nå er gullet snart 4 år. Lagt på seg bare 3 kg, men vokst nesten 20 cm !!

Skrevet

De har ligget på ca 12 kg alle sammen.

Men lengden har variert veldig.

fra helt på normalen til nærmere meteren.

Skrevet

Snuppa var 90,5 cm og 14,8 kg på 2 årskontrollen.

Skrevet

Vi skal ikke på kontroll før hun er 4 år, hun blir 2 år på søndag. Tenkte jeg skulle måle henne da. Buksene i str 92 er knappe, litt sånn høyvannsbukser, så hun er lang. Lagt på seg har hun nok også gjort. :o)

Skrevet

Min gutt var 14,3 kg og 94 cm på 2 årskontroll

Skrevet

Gutten min var 12kg og 87cm på 2års kontrollen. Var på sjukehuset i går og da var han 14,5kg og 99cm og han er 3år og 5mnd nå.....!!

Skrevet

Da hadde han lagt på seg ein kg fra mars mnd når han var der sist!!

Dei var kjempe fornøgde!!

Skrevet

Nå har jeg ikke papirene forran meg så jeg vet ikke helt målene. Men hu miste var litt under 80cm når hun var 2år. Kunne enda måle henne i den de ligger på hos hs. Veide rundt 10kg.

Hun har igrunn alltid vært liten, har heller ikke mye stort å slekte på. I sommer så har hun vokst endel, så kan jo begynne å ta frem 92 og 98 str.

Skrevet

Snuppa her er 2 år om underkant av 3 uker. Vet ikke sikkert hvor lang hun er, men rundt 83 cm kanskje. Veier rundt 11 kilo.... Ikke store saken hun nei. Bruker 86 i klær enda, og vil nok bruke det minst frem til jul. I hvert fall i bukser. De er jo sååå lange i bena, str. 92....

Skrevet

Tobias var på kontroll da han var 2 år og 2 mnd - var da 86 cm og 12 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...