Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre????

Amalie har blitt storesøster:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg får tilbud om ny jobb i dag (de ringte i går og sa de ville sende over et tilbud) Det er en jobb jeg har kjempelyst på, men etter jeg søkte på den så har jeg funnet ut at jeg har blitt gravid... OG det er jo kjempegøy:) Men skal jeg fortelle dem det eller ikke, vil jo være litt dumt og komme første dag i desember med kul på magen... og ikke ha sagt noe til dem... Men hvis jeg sier det så kan det jo også hende de trekker tilbake tilbudet.. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær åpen og ærlig. Fortell sannheten.

De kan ikke trekke et tilbud, pga du er gravid. I så fall har du en veldig sterk sak i retten.

Ta i mot tilbudet, takk ja, signer og si samtidig at du er gravid, men er innstilit på å gjøre en god jobb fram til permisjon, og at du gleder deg også til å komme tilbake etter endt permisjon.

Lykke til. Og gratulerer med ny baby og jobb :-D

Skrevet

De har jo ikke lov å trekke tilbudet da.... Men kan du ikke si ja, også forteller du om en mnd eller noe at du er gravid? De vet jo ikke at du vet det nå?

Skrevet

Forteller det nok i dag, har vel ikke samvittighet til å ikke gjøre det... Det er jo det som er det mest riktige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...