Gå til innhold

Trang forhud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har måtte operere sønnene sine pga trang forhud? Eller er dette noe som er mer vanlig blant små, som blir bedre etterhvert?

Føler for å være anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gutter har litt trang forhud som små.Men vår eldste var ekstrem.Han måtte ha "hjelp" til å tisse....dvs vi måtte trykke litt over penis liksom.og da delte strålen seg i to....(det er tegn på at det er alfor trangt) Blåste seg opp som en "ballong" på tuppen av penis gjorde det også.Så om du ser dette hos sønnen din,kontakt lege.Jeg gjorde det men ble ikke hørt......Da han var 1,5 år gikk jeg til en annen lege og da ble han opperert samme kveld.Han var ekstrem trang og det var et under at han ikke hadde fått urin opp i nyrene.Vil ikke skremme deg,men følg med:o)

Nr to har også litt trang forhud,men ikke som broren hekdigvis.Fikk beskjed om å "tøye" litt når han bader i olje.....Ikke trekke tilbake,men "massere" litt liksom.(høres feil ut,men det hjelper nok)

Håper vi slipper inngrep på han......(bror har opperert to ganger der nede)

Skrevet

Hei! Gutten vår fikk noen kuler på penis, under forhuden. Var til lege og vi fikk beskjed om at det var talg som hadde samlet seg opp pga trang forhud. Måtte skylle med saltvannsoppløsning noen uker, og "masserte" litt og så forsvant kulene plutselig. Legen sa at vi måtte følge med om tissen ble rød og ballong-aktig, og at han muligens måtte operere når han ble 2-3 år. Men jeg tror det er bedre nå og uansett om han må operere, tror jeg det er et veldig lettvint inngrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...