Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Solen skinner etter dagesvis med regn, og skodde. Himmelen er blå, helgen nærmer seg med stormskritt, jeg har ryddet ut nesten alt av det som skal bli barnerom, så det er snart klart til oppussing.. Barnevognen min kommer til helgen. Jepp!! Det tegner til å bli en super start på helgen, og en super dag i dag!! Har dere sovet godt? Ønsker dere alle en kjempe fin dag!! Mange klemmer!!
susemikkel Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Oj så koselig innlegg tidlig på morrakvisten, jammen godt det er noen som sprer litt glede rundt seg her også ;o) Og så flink du har vært som er klar for oppussing alt, phuh, snart på tide å få gjort klart sikkert ja,man vet jo ikke hvor lenge formen holder ;o) Ønsker deg og de andre her inne en super dag også Klemmer fra Susemikkel
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg skal ikke ut å handle inn tingene før jeg har pusset opp barmerommet, og jeg tror ikke jeg orker å gå på Ikea i timesvis når jeg har igjen en liten måned. Dessuten er ting enklere nå mens det fortsatt er sommer.
purple Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 God morgen til dere,ja. Høres deilig ut med sol.....her er det skyet foreløpig. Pusse opp barne rom høres hyggelig ut. Hos oss skal vi ikke gjøre noe slikt da barnet skal sove inne hos oss de første mnd. så blir det flytting på vårparten. Vi får vente med barne rom til det nye bo stedet:o) Ellers for å være helt ærlig så syntes jeg tiden plutselig snegler avgårde. Den har gått fort men ikke nå. Ser frem mot jul for da er det så mye trivliteter+ ikke lenge igjen av graviditeten. Gleder meg nå til å hente den nye bilen vår. skal bli en sann fornøyelse enn å kjøre på den gamle vi har nå! God helg.
Tooblind Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 God morgen til deg også! Her i Tigerstaden er høsten kommet. Det er kaldt, *brrrrr* og overskyet. Sitter på jobben, men kunne vel helst tenkt meg å ligge under pleddet i sofaen hjemme.. *gjesp* Ha en vidunderlig dag alle sammen..
En, snart to :) Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Sier god formiddag i stedet jeg! Herlig at sola skinner ja! Håper den holder seg slik utover dagen slik at jeg også får nyte den litt etter jobb. Herlig i Romsdalen når været er fint ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå