Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Vi har tenkt til å kjøpe oss ny bil. Har prøvd en mazda 6 som det er izo fix i. Er det bilforhandlerene som selgersetene, eller barneutsyr butikker. Passer alle izo fixer om hverandre og kan enn bruke de med sele i andre biler. Vi har også en bil uten izo fix system og besteforeldre som ikke har så nye biler. Hvor mye koster de?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Ingen som har izo fix???
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det finnes tre bakovervendte isofix-seter, og alle seter med isofix passer i alle biler med isofix ja, det er universalsystem :-) Ville gått for Akta Graco Duologic, da dette kan brukes både med og uten isofix, og er et genialt, brukervennlig sete :-) Det koster i underkant av 4000 kr, men er ofte på salg ned i 2500 kr..! Bor du i nærheten av Sverige/Svinesund er det også veldig rimelig..! Et trygt, knallgodt sete!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Takk for svar. Vi har Acta Graco nå i den ene bilen. Og er veldig fornøyd med de. 4000 kr ja. Det var mye. Iallfall når vi har 2 seter nå som nesten er nye. Og trenger 2 til. For vi har en på snart 3 og venter en i mars.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Du får det en del billigere på salg stadig vekk da, og da har du tross alt sete i 4 år ;-) Ville hvertfall kjøpt det til babyen, siden det er babysete og storbarnssete i ett..! Så ville jeg kanskje droppet isofix-sete til storebror, heller kjøpt beltestol med isofix om et år eller to, når han skal over på det :-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 Ja det var lurt. Tror nok det blir sånn. Blir mye seter etterhvert. Men er opptatt av sikkerhet for barna våres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå