raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg trenger litt hjelp til å finne en god "gravid"-bh. Er det noen av dere som har en bh dere er veldig fornøyd med?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hvis du vil ha en god bh som gir støtte anbefaler jeg deg å gå til en spesialforretning (eller noe annet enn hm osv) der de kan hjelpe deg å finne en bh som passer perfekt til dine pupper. Gjorde det med andremann fordi puppene var så utroooolig vonde, og kjøpte 2 dyre bh'er som gjorde hverdagen så mye enklere. Kunne løpe, klemme og sove når jeg hadde de på)
Gjest Lenchen Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg har en vanlig bh som jeg er veeeeldig fornøyd med. Vet ikke om det er amme-bh du sikter til? http://www.lace.dk/subpage?brand=primadonna&category=§ion= Bh`en er litt dyr (ca 1000 kr), men den er absolutt verdt det. Jeg har ganske stor størrelse (75E) og puppene er litt preget av å ha ammet (hehe), men i denne bh`en ser de nesten ut som siliconpupper og bh`en har super godt hold:) Jeg bruker den hver dag (vasker den om kvelden, så er den tørr til neste morgen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå