Gå til innhold

Bare meg igjen i aug klubben? :) 30.8


Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg er her!! 1 dag over termin........ Og snart må vi rett og slett flytte til septemberklubben, tenker jeg..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også ennå. Termin i morgen..........sukk. Kunne den ungen forstå at nå er det på tide å komme seg ut. Prøvd å lokke med både mat, ny seng, fin vogn, snille foreldre, lommepenger!!!!, osv, men ser ikke ut til at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her dessverre, 9 dager over i dag! Vil ikke inn i septemberklubben!!!! Har selv bursdag 1 september og ser ut som kanskje småen peiler seg på den datoen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anouschka with Love

Satser på i morra jeg da!! Er vel vanligst at det starter på natta og føder om morgenen?

Det jeg gjorde sist...men er vel sikkert ikke noe statistikk på det. Folk rundt meg maser som gale på når denne ungen skal komme. Hadde vært digg å sluppet unna maset ;). Noen som skal på AHUS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Venter spent på at dere kommer over til Din Baby! Lykke til! Dere kan virkelig glede dere. Sender over litt hormoner og fødsels-støv så dere kommer igang fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er fortsatt her!

Termin i dag, og store vannmengder gikk i går kveld kl 10.

Riene satte i gang kl 01 og dro på føden kl 03.30.

Riene stoppen kl 08 og kl 11 var vi hjemme igjen med beskjed

om å hvile. Venter på at det kan starte igjen, uansett blir jeg

satt igang i morgen pga vannet. Puh!

Kanskje jeg kan forbli på augustklubben med minimal margin

hvis ikke jeg blir liggende til lørdag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Fødestøv for at det skjer 31!!! :-))) Det passer så utrolig bra for meg å føde i morra for da er det pappahelg for storebror. Hjemme igjen til mandag :D.

 

Minnies baby FØDEKLAR kommer sikkert i natt! Lykke til alle sammen :)))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anouschka with Love

SKYTTA76 kanskje vi sees på AHUS!

Du får lokke med morsmelk! Dersom du skal amme da ;)

*************fødestøv**********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin i dag, men tviler sterkt på at det skjer noe før i september.... Skal også på A-hus!!!!!!!!!!!! hååå vil ha hun ut NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Gikk to lange turer i går jeg, men nei da. Bare kynnere i natt, og noen modningsrier på dagen. Magen er så stram her så jeg kjenner ikke mye fra magen, bare bobler liksom. Har dere det sånn dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen ting jeg..............Har bare en sinnsykt stram mage som kjennes et x antall ganger for liten ut og som strammer seg litt innimellom, men sånn har det vært gjennom hele svangerskapet. Kanskje ungen min kommer ut som tenåring............:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Hahahaha, tenåring ja!! Har hatt samme greia dette sv.skapet. Sønnen min på 10 år turnet som bare det. Hun her er roligere, men er jo trangt. Magen er spent som et trommeskinn. Blir gøy å se når det skjer!! Det får bli i helga! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også igjen i augustklubben.. Åtte dager på overtid, og ingen tegn til fødsel. Skal på overtidsvurdering på tirsdag. Begynner å bli litt lei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...