Gå til innhold

Bare meg igjen i aug klubben? :) 30.8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest anouschka with Love

Satser på i morra jeg da!! Er vel vanligst at det starter på natta og føder om morgenen?

Det jeg gjorde sist...men er vel sikkert ikke noe statistikk på det. Folk rundt meg maser som gale på når denne ungen skal komme. Hadde vært digg å sluppet unna maset ;). Noen som skal på AHUS?

Jeg er fortsatt her!

Termin i dag, og store vannmengder gikk i går kveld kl 10.

Riene satte i gang kl 01 og dro på føden kl 03.30.

Riene stoppen kl 08 og kl 11 var vi hjemme igjen med beskjed

om å hvile. Venter på at det kan starte igjen, uansett blir jeg

satt igang i morgen pga vannet. Puh!

Kanskje jeg kan forbli på augustklubben med minimal margin

hvis ikke jeg blir liggende til lørdag:o)

Fødestøv for at det skjer 31!!! :-))) Det passer så utrolig bra for meg å føde i morra for da er det pappahelg for storebror. Hjemme igjen til mandag :D.

Minnies baby FØDEKLAR kommer sikkert i natt! Lykke til alle sammen :)))))))))))))))))

Annonse

Jeg kjenner ingen ting jeg..............Har bare en sinnsykt stram mage som kjennes et x antall ganger for liten ut og som strammer seg litt innimellom, men sånn har det vært gjennom hele svangerskapet. Kanskje ungen min kommer ut som tenåring............:)

Hahahaha, tenåring ja!! Har hatt samme greia dette sv.skapet. Sønnen min på 10 år turnet som bare det. Hun her er roligere, men er jo trangt. Magen er spent som et trommeskinn. Blir gøy å se når det skjer!! Det får bli i helga! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...