Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Tok en urinstix i går kveld på kveld som visste utslag på proteiner. Nå visste ikke den urinstixen mer enn glucose og proteiner. Og glucose ble negativt, proteiner visste tydlig at det var noe der. Andre som har opplevd proteiner i urinen så tidlig i svangerskapet?
mammat2goll Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har ikke opplevd å ha det så tidlig, men kan ikke det være att du har mye utflod?
junea Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Kan også gi utslag hvis du har drukket mye brus eller saft!
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 jeg husker ikke NÅR i svangerskapet jeg hadde det,men det er rett som en over her sier at det kan være utflod..eller puss..veit ikke åssen du gjør det når du tar urinprøver,men du skal alltid tisse ut en liten skvett før du tar prøven,hvis ikke blir den ofte forurensa
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Mange som har litt igjennom hele svangerskapet, det er ikke før blotrykket blir høyt at det kan utvikle seg til svangerskaps forgiftning. Jeg har alltid hatt litt protein i urinen(under svangerskapet), moren min også. Men blodtrykket er stabilt.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Haddedet ofte i mitt forje svangerskap,og heilt fra begynnelsen,eg hadde min første kontrol når eg var rundt 8 eller 9 uker...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Jeg har stadig hatt utslag på proteiner både nå som gravid og som ikke gravid.Så ikke heng deg så mye opp i det for det kan være normalt for deg....BT mitt har vært stabilt hele tiden, og det var vist det de så mest på i forhold til svangerskapsforgiftning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå