Gå til innhold

Jeg er 8+3 i dag og har proteiner i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en urinstix i går kveld på kveld som visste utslag på proteiner. Nå visste ikke den urinstixen mer enn glucose og proteiner. Og glucose ble negativt, proteiner visste tydlig at det var noe der. Andre som har opplevd proteiner i urinen så tidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd å ha det så tidlig, men kan ikke det være att du har mye utflod?

Skrevet

Kan også gi utslag hvis du har drukket mye brus eller saft!

Skrevet

jeg husker ikke NÅR i svangerskapet jeg hadde det,men det er rett som en over her sier at det kan være utflod..eller puss..veit ikke åssen du gjør det når du tar urinprøver,men du skal alltid tisse ut en liten skvett før du tar prøven,hvis ikke blir den ofte forurensa

Skrevet

Mange som har litt igjennom hele svangerskapet, det er ikke før blotrykket blir høyt at det kan utvikle seg til svangerskaps forgiftning. Jeg har alltid hatt litt protein i urinen(under svangerskapet), moren min også. Men blodtrykket er stabilt.

Skrevet

Haddedet ofte i mitt forje svangerskap,og heilt fra begynnelsen,eg hadde min første kontrol når eg var rundt 8 eller 9 uker...

Skrevet

Jeg har stadig hatt utslag på proteiner både nå som gravid og som ikke gravid.Så ikke heng deg så mye opp i det for det kan være normalt for deg....BT mitt har vært stabilt hele tiden, og det var vist det de så mest på i forhold til svangerskapsforgiftning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...