Gå til innhold

har dere alle hatt ømme pupper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikm om 4-5 dager. Hadde håpet at brystene mine skulle begynne å bli ømme nå, men nei da. Like slappe og smertefrie!

Har dere alle merket svangerskapet på brystene før ikm, eller kan dette komme etter hvert?

 

Takknemmelig for svar!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket ikke noe på brystene. (3.svangerskap nå) før lenger ut i første trimester. Nå hadde jeg ingen som helst symptomer ved IKM foruten at TR uteble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke ømhet i puppene. Det som er forskjellig fra vanlig er faktisk at jeg IKKE har ømme brystvorter nå før IKM som jeg pleier å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempe omme bryster i forste svangerskap, det var faktisk det forste tegnet paa at jeg var gravid (+ mens murringer), men naa har jeg ikke vondt i det hele tatt (bare mens murringer). Det kan jo vaere fordi det ikke er saa lange siden jeg sluttet aa amme, men tror alle svangerskap kan vaere forskjellige. Sosteren min var f.eks veldig kvalm under ett svangeskap og ikke i det hele tatt under det andre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gir jeg ikke opp håpet enda.

I løpet av noen dager nå, vet jeg sikkert om det er noe på gang, spennende!

Jeg pleier egentlig å ha ømme pupper før mens, så kanskje det er et godt tegn at de ikke er det nå!

Hadde forøvrig en MA i våres, og hadde den gangen ømme pupper før ikm.

Får nok bare vente å se,forandrer ikke noe uansett hvor mye jeg spekulerer.

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg merka stikking i brystene tidlig,er mitt første svangerskap. Er nå 6+2 og brystene er vonde og blitt større. Har DD-cup nå så hvordan i alle dager skal dette gå! He He.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...