Gå til innhold

Trekker tannlegen tenner på dem som ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenker på visdomstennene,jeg er passert 37 år å har problemer å spise å snakke skikkelig,smerter i nesten to døgn nå,jeg trodde det bare gikk over etter ett døgn slik som før men neida så jeg tar febernedsettendes å plages med smerter hele tiden,vist han ikke kan trekke tenna mine pågrunn av bedøvelse hva annet kan han gjøre da?

Tror ikke jeg vill få opp kjeften en gang,da vill tårene fosse for det er nett som kjeften min har låst seg,nå skal jeg ta ett varmt bad å dukke hode under å håpe det løsner seg men hva annet kan jeg gjøre imens?Hva er best?Kaldt eller vamt?Det jeg er mest bekymret av er att jeg ikke får ammet å får brystspreng!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trakk en visdomstann på mandag, det gikkhelt fint med bedøvelse og amming. var en veldig ukomplisert tann, så detkan jo hende at det ikke blir så enkelt fordeg, men lokalbedøvelsen går i allefall ikke over i melka. snakk med tannlegen din du, du kan jo ikke ha det sånn!

Skrevet

Jeg har også trekt en tann mens jeg amma, det var ikke noe problem med bedøvelse. Sa fra at jeg amma, men det gjorde ingenting sa tannlegen.

Skrevet

Jobber som tannlegeassistent.Det er ikke farlig med bedøvelse når man ammer.Det overføres til barnet med melk,men det kan ikke skade barnet.

Skrevet

Stakkars deg!

Jeg ammer og trakk en visdomstann (opererte den ut da den ikke har kommet opp) i går faktisk, med lokalbedøvelse.

Hadde forberedt meg på å måtte ta en del smertestillende så derfor har jeg pumpet meg på forhånd slik at barnet får melk på flaske, og kommer til å gi NAN dersom dette ikke er tilstrekkelig.

For å holde melkeproduksjonen oppe pumper jeg meg og tømmer ut.

Kjøl ned det vonde området med is.

Lykke til og håper det går godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...