Misses*fødeklar* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Leste et innlegg her tidligere i dag hvor det stod at man ikke burde ta magnesium når man er gravid, fordi det kan skade nyrene til mor. Jeg har tatt magnesium hele tiden(er i uke 13 nå). Noen som kan si hvorfor dette er skadelig nå og ikke ellers....
purple Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei. Aldri hørt dette jeg. jeg ble anbefalt av legen å ta magnesium,møllers dobbel og folat. Jordmor sa ikke noe på dette. Men jeg har selv vært sløv med å ta magnesim. Tom det i begynnelsen men så glemte jeg dem. Nå tar jeg bare møllers dobbel og folat. jeg spiser nå mat og tror jeg få ri meg nok magnesium. Ikke tenk på dette....
Tooblind Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor det skulle være farlig. Min svigerinne tar dette for urolige ben og hun er 31 uker på vei. På helsekosten finnes det forskjellige typer magnesium og jeg spurte hvilke jeg som gravid kunne ta, og da fikk jeg en. Det er sikkert satt sammen på forskjellige måter slik at noen typer ikke kan tas av gravide, men det er jo bare å spørre i helskosten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå