Gå til innhold

LONE:)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her? Så koselig å se deg her inne! Klart vi må få til å treffes!

Så du er på sykehuset av og til ennå ja? Hvordan går det med lillegutt?

Her er alt vel med prinsen i alle fall! Han begynner å bli stor! Har bikket 6 kg nå! På mandag skal vi på 3 mnd kontroll og få 1. vaksine. Spent på hvordan det går:)

 

Men vi må få til å treffes da! Du må gi meg en pling når du har tid neste gang du er i byen, så håper jeg det passer sånn at vi kan møte dere i byen.

 

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

nærmer seg midnatt nå så da må jeg dyttelitt igjen:)

Skrevet

dyttelitdytt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...