Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er du her? Så koselig å se deg her inne! Klart vi må få til å treffes! Så du er på sykehuset av og til ennå ja? Hvordan går det med lillegutt? Her er alt vel med prinsen i alle fall! Han begynner å bli stor! Har bikket 6 kg nå! På mandag skal vi på 3 mnd kontroll og få 1. vaksine. Spent på hvordan det går:) Men vi må få til å treffes da! Du må gi meg en pling når du har tid neste gang du er i byen, så håper jeg det passer sånn at vi kan møte dere i byen. Stor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 nærmer seg midnatt nå så da må jeg dyttelitt igjen:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 dyttelitdytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå