Frøysa Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Tja si det *smil* - idag er det 10 dager over termindato, så vi får se.......
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 7 dager på overtid.... men endelig i morgen blir jeg satt igang! tjohoooo....
Gjest anouschka with Love Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Ingen dager! menstermin i dag
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 63 dager:) hehe, myye lenger på veg enn de fleste her jah:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 1 dag over termin.. men nå er fødselen igang.. jippi!!
Lene83*har født* Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 4 dager igjen til termin.. og her skjer ingneting
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Ni dager over termin...max fem dager igjen til igangsetting!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 73 dager...uff....leeeeeenge igjen,...vil gjerne sitte å være fødeklar jeg også......**sukk**...men min dag kommer vel=)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 30. august 2007 #22 Skrevet 30. august 2007 39!!!!! DET VIL JO SI AT JEG ER HØYGRAVID!!!!!!=) JIPPI. Herregud, tenk at jeg hadde nesten glemt det da. hi hi.
OktoberJente07&JanuarGutt10 Skrevet 30. august 2007 #23 Skrevet 30. august 2007 45 dager til termin i dag...men krysser alle bein og fingre om at hun kommer før ... optimist som jeg er (iallfall enn så lenge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå