Babyønske44pp Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 hei. jeg begynner igrunn å miste litt håpet, har prøvd å blki gravid siden i mars nå. veit folk sier det kan ta tid, mendet er jo ganske frustrerende at det ikk skjer. noen som har noen gode råd til meg som kanskje kan hjelpe meg å klare det?? ønsker virkelig å bli det. kanskje det er det som er probllemet??
SoSpennt Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei hei!! Nå har jeg ingen erfaring med dette, men jeg vil si til deg: For all del!! IKKE gi opp!! Du har da "bare" prøvd sida mars, og for mange vet jeg det kan ta alt fra 1-12 +++ mnd å bli gravide! Men går det over ett år, vil jeg anbefale deg at dere begge blir testet, det gjorde verfall veninda mi, og ho er ENDELIG blitt gravid nå, etter nesten 4 år!! kan du tenke deg?? Og de er overlykkelige, for nå kom netopp DET barnet som var meningen å komme:) De så bare positivt på saken og er nå overlykkelige!! Dette var da med prøverør.. begge var like fruktbare, men det gikk liksom bare ikke... noen/mange har det slik.. Så IKKE gi opp!! Bare kjør på, og fortsett og prøv!! Dere får det nok snart til skal du se. De fleste rådene som gis er "slapp av".. men jeg blir bare irritert av de, går liksom ikke an å bare slappe av... men: slapp av..:/.. hehe... Uansett: LYKKE TIL!!!!!! :) IKKE GI OPP!!!:)
Babyønske44pp Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 hei og tusen takk for svaret. han jeg er sammen med har barn fra før. så da skulle man ihvertfall ikke tro det var noe feil fra hans side. men det veit man vel egentlig ikke fordet. jeg får vel bare prøve å ikke tenke så masse på det, å heller la det komme når det kommer.. noen andre som har noen gode råd????
bittelill Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg ble gravid denne måneden etter å ha prøvd siden februar! Jeg fant ut at når det nærmet seg et halvt års prøving var det på tide å begynne med kjerringråd. Så jeg begynte å drikke grapefruktjuice og stappet sinktabeletter i mannen min. I tillegg begynte jeg å ligge litt med beina i været etter sex. Jeg vet ikke om det var noe av det som gjorde utslaget, jeg hadde også en del kontakt med spedbarn i perioden, noe som også skal virke. I tillegg hadde jeg tenkt å bestille akupunktur i september. Men jeg tror det å begynne å prøve ting i alle fall hjalp meg med å holde motet oppe: "kanskje det går denne gangen?" Uansett, ikke mist motet, det er helt normalt å bruke godt over et halvt år på å bli gravide, og det blir din tur snart også! Lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå