Gå til innhold

Tegningsblødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger dette være mye? Har nå de siste to gangene jeg har vært på do, hatt ørlittebitt blod i trusa. Er -9 nå, og ser fortvilet etter tegn på at noe er i gang. Har i tillegg hatt mye ubehagelige kynnere idag, og nå i kveld er det oppsiktsvekkende rolig i magen. Tror dere det er noe som skjer snart? Litt lei av å vente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tegningsblødning med nr 1, bare litt da jeg tørket meg slik som deg. Hadde hatt en periode med kynnere ( eller rier?) på natten i forveien - ikke spes. vonde. Samme ettermiddag fikk jeg rier igjen - og på natten dro vi til Ullevål, tulla ble født kl 8 på morgenen, dvs ca 24 timer etter at jeg merket blod. Forhåpentligvis er det ikke så lenge å vente for deg nå. Lykke til!

Skrevet

Jeg er også 9 dager på overtid. For ca en uke siden hadde jeg også bittelitt blod på papiret når jeg tørket meg. Trodde dette var tegningsblødning, men jeg hadde vært hos jm og blitt sjekket for åpning (ikke strippet) tidligere så det var nok bare pga. det tror jeg..( selv om hun bare kikket forsiktig og det ikke gjorde vondt)

Men i dag gikk slimproppen med masse blod i (ble strippet i går da) så nå håper jeg noe er på gang!! De sier jo at tegningsblødning betyr at fødselen er rett rundt hjørnet så hvis ikke noen har "rotet oppi der" hos deg de siste dagene så var det jo helt sikkert det:):)

LYKKE TIL! Håper vi er i gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...