Gå til innhold

Når fikk dere pupper?


Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Selvsagt insperert av mensen-tråden!:P

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kom vel rundt mensentiden de og. 11 år.. AUAUAUA... Husker hvor vonde de var!! De "beina" som kom fram helt til å begynne med...

 

AU!!

 

Jeg skjemtes livet av meg, så jeg hadde 4 singletter under genseren min på den tiden...:/

Skrevet

Ååååå...altfor tidlig...

Husker at jeg da jeg var 13 og spurte noen om de kunne gjette alderen min svarte de 18.....

Skrevet

Huff ja... Mange ting som har skjedd kunne vært unngått hadde det ikke vært for puppene og ett utseende som ikke tilsvarte alderen min gitt...

Skrevet

Da jeg ble gravid! Hehe......neida, jeg hadde noe som skulle forestille pupper før det også, men ikke noe å skryte av gitt.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ja...veldig teit å være 9, og se ut som en 13-åring. Som jeg sa i den andre tråden så fikk jeg pupper da jeg var 7...blei erta helt til ungdomskolen pga dem, og da de endelig slutta å erte var jo skaden skjedd!:-/

Skrevet

hm... husker ikke helt når, men sikkert i 8 års alderen ... men det jeg husker var at det var voondt!!! signerer den! husker det var så vondt, at om jeg gikk i vanlig tynn bomulls t- sjorte i motvind holdt jeg på å dø! (fakta) var så vondt at jeg måtte gå baklengs... hehe- ligge på magen- komplett umulig...

Skrevet

11 år.. første i klassen husker jeg.. flaaaut var det da ;)

Skrevet

når jeg ble graivd :o) hihihi..... ;o)

Skrevet

HAdde noen knøtt da jeg var komfirmant så tror de kom da i de tide. Holdt seg passe små i noen år. Huska jeg ønska at de kunne bli litt større da jeg gikk på gymnaset.

 

Og _pokker_ at det ønske måtte bli oppfyldt. Nå er de akkurat hakket for store.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Husker faktisk ingen fysisk smerte i forbindelse med å få pupper...er det jeg som uvavnlig? At derimot puppene vokser ifm svangerskap er irriterende...har vondt i puppene as we speak!:-/

Skrevet

Har ikke fått det enda jeg da, er snart 23 år. Er vel for sent å håpe at de kan komme ennå, det toget har nok gått:/

Skrevet

Husker da jeg var konfirmant.

De stakk jo ut, men brukte jo bare 70A.

Og det gjorde jeg helt til jeg fikk Daniel.

 

Nå bruker jeg jo søren meg C-cup liksom.. ;)

Skrevet

Venter enda på dem... Har passert 30:DD

Skrevet

da jeg var 19- eller 20... måtte kjøpe dem gitt... det som kom før det var så lite at 70a var for stort- så jeg vet ikke helt om det teller.

Skrevet

hm, tror de kom da jeg var rundt 11 år. og det gjorde vooondt! har vokst gradvis, nå er jeg 18 år og under graviditeten har de gått fra 75e til 80g. tungt, ja!

Skrevet

Var vel i 8-10 årsalderen. Husker faktisk ikke helt.

 

Fikk mensen da jeg var 11. Har hatt den i 19 år... Huff og huff =)

Skrevet

var vel i 8-9 års alderen å gud for en smerte..å husker jeg nesten ikke greide å ha genser over dem..

Skrevet

Huff, vonde pubertetspupper var ikke noe særlig..

 

Jeg fikk ikke ordentlige pupper før jeg var 22, siden jeg haddem pco store deler av ungdommen. Litt hormonforstyrret ;)

Skrevet

Var vel 9-10 år. Hadde store pupper allerede som 13 åring B/C-cup. Men har faktisk alltid vært stolt av puppene mine, og aldri blitt mobbet. Heller at de andre jentene har vært misunnelige.

 

Nå derimot er det ikke mye å være misunnelig på, iallefall ikke uten bh. Men som min kjære sambo sier, det er bare han som vet hvordan de egentlig ser ut, det finnes jo så mye fine bh'er som løøøøøøøøøøøfter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...