Plutselig_gravid Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vi tar sikkert bussen vi, med mindre formen min er blitt værre.... Da sender jeg han bort til dere. Skal på forelesninger fra 0915, men er heldigvis ikke obligatorisk så hvis jeg blir dårligere så skipper jeg det.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 hihi, måtte bare svare på næsty-quizzen om hvem jeg ville pult om jeg MÅTTE- ble selvfølgelig han med den største kuken haha!! jadda, neimen du får bare sende han bortover da om du bestemmer deg for å ta det med ro. hvordan er formen nå da? bedre/verre?
Plutselig_gravid Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 hehe. Du og den derre fasinasjonen din til store pikker;o) Føler meg litt bedre ja. Har sovet stort sett i hele kveld. Har fått litt vondt i ørene etter å ha snytt meg i hele dag, men ellers går det bedre:o) Ikke så vondt i halsen lenger.
Plutselig_gravid Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Forresten, er det varm mat i bhg i morra?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 hm, vet de skal ha sånn "foreldre middag" - tomatsuppe (æsj, men klarer å late som det er godt:))) hihi, er jo småttissene som har vert med på å lage, så da smaker det godt bare derfor:)) det er i tre-tiden tror jeg, skal se når jeg leverer, men du sier noe der, hm... tro om de har varmmat til lunch også da? har det sikkert fordi om. har rotet vekk mnds-planen selvsagt,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå