bomper`n Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 noen som har noen tips? har en fra bånsull, men den koster nesten 600 kroner, synes det er litt dyrt. noen tips om noen andre merker som er litt rimeligere. gjerne ullfrotè!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei vennen! Er du våken ennå?He-he ;-) Har ikke Tom & Trine pysjamaser? Klem
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Har hatt nøstebarn sin og den var super. Meeeeen dyr.. Janus sin var grei, men passformen satt ikke på mine. Sist vinter kjøpte jeg en stilongs og body som var nattøy. Litt rimeligere:)
bomper`n Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 HEI! ja, får ikke sove. er drit forkjøla;( kjempe kjipt asså.. kan ikke se at de har det nei. den jeg kjøpte til h i str 98 er jo for liten;( ( fra bånsull) men lurer på om janus sin er ok...
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Oj,så liten i str?? Det er kjedelig da! Så ei som svarte at Janus sin hadde dårlig passform,men jeg har ikke prøvd den. Pleier ikke Cubus ha i ull? Fant denne på spar-kjøp sine sider,tro om den kan brukes til pysj? http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=270816-2
allergibarn Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 jeg bruker den hele dressen til janus, kjempegod. Den finner du i butikker eller på nett. Tror kanskje www.barnogleker.no har den, ellers har iallefall www.kidsfashion.no den til ca 250 kr. Er ellers veldig glad ialle produktene jeg har fra www.ull-rik.no og de har en deilig hel dress/ pysj du kan velge med eller uten fot.
bomper`n Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 så faktisk på den jeg også spinderella;) ellers ser jeg prinseull(eller no) fra janus også har en lekedrakt i ullfrotè, mulig den er ok. likte ikke nnappene på den i blå fra sparkjøp... sær jeg serru;)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg kjøpte sånn hel ulldress til vesla på G-sport,det var Janus prinsesseull! Kom på det nå,litt treg serru ;-) Skal se om jeg finner bilde... http://www.janus.no/default.asp?id=179 Hvis du klikker på bilde av den hele dressen....
bomper`n Skrevet 29. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2007 den med glidlåsen? tror du den vill gne seg til pysj? det er jo samme stoffet som den fra bånsull.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Tror du ikke? Er ikke sikker..men jeg har en hjemme her,du kan se hva du syns...vet ikke hva G-sport har av Janus nå som de ble bare en butikk...men Spar-Kjøp har kanskje? Ja,den med glidelås forresten ;-)
bomper`n Skrevet 29. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2007 skal sjekke litt ut i morgen jeg;) viss formen tilsier det... fy, mannen er syk også og jeg krysser alt jeg har for at han er bedre i morgen syke mannfolk er syke de....
Gjest Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Er han fortsatt dårlig pga fingeren? Og ja,snakk til meg om syke menn;-) Vet hva det er,ja! He-he... Får håpe formen din blir bedre da...Nå skal jeg krype under dyna,i morgen er ferien over...på'n igjen...
bomper`n Skrevet 29. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2007 sova godt da vennen... får vel prøve og legge meg snart jeg også!! natti-natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå